21/11/11

Pretty Woman (1990)

Του Garry Marshall με τους Richard Gere, Julia Roberts, Jason Alexander

Ο Edward Lewis, γνωστός επιχειρηματίας, περιβόητος για την επιχειρηματική του τακτική, έρχεται στο Los Angeles για διάφορα επαγγελματικά ραντεβού. Επειδή όμως αυτά τα ραντεβού απαιτούν να έχει και μια καθώς πρέπει συνοδό, αποφασίζει να προσλάβει μια πόρνη που βρίσκει τυχαία στο δρόμο, την Vivian και να την ζητήσει να δουλέψει γι' αυτόν μόνο για μια εβδομάδα, όσο θα κρατάει δηλαδή και η επίσκεψη του στο LA.
Έτσι η Vivian θα μεταμορφωθεί από μια κοινή, φτωχιά κοπέλα του δρόμου σε μια καθώς πρέπει γυναίκα, κάτι πρωτόγονο για την ίδια. Οι παρεξηγήσεις δεν αργούν, η απόσταση μεγαλώνει αλλά, όπως πάντα, ο έρωτας δεν αργεί να έρθει και για τους δύο...

Κανονικά, αν ήμουν μια νορμάλ γυναίκα, αυτή η ταινία θα πρέπει να ήταν η αγαπημένη μου. Μια σύγχρονη διασκευή της κλασικής ιστορίας της Σταχτοπούτας: η κοπέλα του δρόμου, όμορφη, έξυπνη αλλά κυνική, περπατημένη και καχύποπτη (Vivian) γνωρίζει τον σύγχρονο πρίγκηπα των 90s: πλούσιος επιχειρηματίας, ντυμένος με την τελευταία λέξη της μόδας, κλασάτος, κλειστός σαν χαρακτήρας, αλλά γοητευτικός και ονειρεμένος. 

Κλασική ιστορία αγάπης δηλαδή. Από τις πιο κλασικές ιστορίες μάλιστα, που ανάθρεψε κοπέλες και κοπέλες, που διαιώνισε την κλασική φαντασίωση της γυναίκας που περιμένει τον πρίγκηπα με το άσπρο άλογο (μόνο που στην ταινία, το άλογο είναι ένα άσπρο αμάξι καμπριολέ!) και δημιούργησε άλλα τόσο νέα στερεότυπα για τον έρωτα. 

Δε μου άρεσε η ταινία. Και ας έχω δει άπειρες ταινίες του είδους ρομαντικές κομεντί, αυτή δε μου άρεσε καθόλου. Ίσως γιατί δε μου αρέσει καν η Julia Roberts. Ούτε και ο Richard Gere. Και ίσως γιατί το όλο στόρι μου φάνηκε too much unrealistic. 

Τώρα θα μου πείτε: μα είναι η ταινία που έκανε διάσημη την Julia Roberts και περιζήτητο sex symbol τον Richard Gere. Ε και? Πόσες άλλες ταινίες που επηρέασαν πολύ την pop culture κάθε εποχής δεν ήταν μια πατάτα?

Τέλος πάντων, γνώμη μου είναι ότι αν δεν την έχετε δει, δείτε απλά για να ξέρετε προς τι ο τόσος χαμός γι' αυτήν την ταινία. Αν είσαι άντρας, δες το με την κοπέλα σου (θα το εκτιμήσει, εκτός κι αν είναι σαν και μένα). Αν είσαι κοπέλα, διοργάνωσε μια girl's night και ονειρευτείτε παρέα. Εγώ μια φορά την είδα, στα 15 μου, και δεν αντέχω άλλη...

4 σχόλια:

  1. Ρομαντικη κομεντι .....μπλιαχ.το χειροτερο ειδος ταινιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρομαντικες κομεντι...μπλιαχ.Το χειροτερο ειδος ταινιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρομαντικες κομεντι...μπλιαχ.Το χειροτερο ειδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρομαντικες κομεντι...μπλιαχ.Το χειροτερο ειδος ταινιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή